timez is running out...

whosz...??

Free Web Counters
Free Counter

Sunday, November 15, 2009

PENENTUAN MASA HADAPAN

Assalamualaikum...
warkah kali ini merupakan warkah terakhir sebelum aku menduduki peperiksaan awam yang wajib bagi semua TINGKATAN 5.Disini,aku ingin menghulurkan 10 jari aku nie kat semua orang dan mintak ampun,mintak maaf kalo diri ku yang lemah ini telah melakukan kesalahan kepada sahabat-sahabat sekalian yang mengenali diri ini.Aku juga insan yang lemah yang sering melakukan kesalan-"Setiap Bani Adam Pasti Melakukan Kesalan,Dan Sebaik-baik Mereka Adalah Yang Segera Bertaubat".

Aku juga nak mintak halal makan minum aku daripada semua orang.Untuk pengetahuan semua,diri ku ini masih belum begitu bersedia untuk menghadapi peperiksaan tersebut tetapi aku mohon kepada semua untuk doa kan aku supaya sentiasa tabah,sabar dalam menghadapi SPM ini nanti dan tidak lupa juga untuk mendoakan ke sucessan aku..

Salam perpisahan untuk bulan SPM.

p/s:Aku doakan untuk korang semua jugak supaya sucess n gud luck in da SPM.

No comments: