timez is running out...

whosz...??

Free Web Counters
Free Counter

Wednesday, December 10, 2008

HaYatinYa..!!

~Sahabat yang baik adalah yang seiring sejalan denganku dan yang menjaga nama baikku ketika aku hidup ataupun selepas aku mati~ -Imam Shafie
sahabat2 ku.....per y korng dpt amek dri kter2 imam y kter sanjungi itu.....???
per y korng leh intepretasikan dlm korng nyer life dri kter2 tu...???
d cnie aku ingin meluahkan sdikit aper y trbuku dlm ati aku nie y relate dngn word2 2 sumer.....aku nie ader rmi gler kwn...tp y shabat nyer 1/3 dri kwn2 aku sumer.....aku dpt rse kelainan brkwn ngan brsahabat......korng dpt x rse cam per y aku rse kat shbat2 korng???kwn2 aku nie kalo aku happy n snang jer dyer og akan ader kat sblah aku.....tp kalo time aku susah ker...paper musibah lar y timpa aku.....habuk dyer og lri kan dri dari aku.....aku rase gler sdih biler pikir2 balik....tp aku stil brsyukur sbb ader shbat2 aku time aku hapy ker...aku skit ker....theire always with me.....dyer og akan slalu advice aku kalo aku der wat silap ker...wat bender y ntah og kter x ptut d buat r......korng lak...??aku arap korng ader shbat korng sndri....mksud aku bkn shbat y bwak ke arah evil...tp y memimpin korng ke arah kebenaran....k r....smpi c nie jer r y bleh aku write kan....jmpe lg bler aku dh ader bender bru y nak d post kan....k..assalamualaikum

1 comment:

Anonymous said...

salam,,
bt0l 2!
shbt ngn kwn mmg beza,.,
tp i wish dat i'm ur 'sahabat"..
not juz a fren..
yuhuu,,=]